wtorek, 22 września 2015

#1 - Co i jak! Czyli hej!

Cześć!

Ja jestem Sebastian, i założyłem tego bloga kilka dni temu, ale dopiero teraz znalazłem czas, żeby wykonać jakoś jego wygląd. Tak wiem, że nie jest on oszałamiający, ale niestety nie umiem zrobić lepszego. Mam nadzieję, że zbytnio ten fakt, wam nie będzie przeszkadzać c:
Nie wiem w sumie co ile będę wrzucać tutaj notki, posty czy jak to tam nazwać, mniejsza. I tak wam się to będzie wyświetlać na stronie bloggera. I postanowiłem, że będę tutaj anonimowo. Znaczy, inaczej. Będą o mnie informacje, wiadomości z mojego życia i wszystko, ale nie będę tutaj publikował swoich zdjęć. Tak samo z facebookiem, jest on nowy bo starego usunąłem mniej więcej miesiąc temu i na nim także, nie ma żadnych fotografii. A jak się jakieś pojawi no to facebookowi mają lepiej. Nie ma sensu zakładać fanpage'a czy coś, bo i tak pewnie nikt by go nie czytał. Może w dalekiej przyszłości, jak pojawi się tutaj więcej osób. Ale za to myślałem, nad askiem. Komunikacja z czytelnikami ( i nie tylko ).

No, ale dosyć tego gadania o dodatkowych stronach, czas poznać tak "z grubsza" mnie!
- A więc, jak pewnie już wiecie jestem Sebastian.
- Mam prawie czternaście lat.
- Pochodzę z okolic Warszawy/Radomia.
- Interesuje się jazdą na rowerze, rolkach, waveboardzie oraz łyżwach. Kocham muzykę i nie mam ulubionego gatunku czy zespołu. Słucham tego co wpadnie w ucho.
- Nie mam ulubionego koloru, ale lubię biel, pastelowy róż, pastelowy niebieski i błękit.
- Moją ulubioną porą roku jest zima.
- Mam konto na portalu http://wonderlife.pl/ - zapraszam do gry.
- Kiedyś miałem ask'a z owocną liczbą obserwatorów, ale jest on zdezaktywowany i nie chcę do niego wracać.

 

A teraz mnie jeszcze czeka tyle nauki. Znaczy matematykę odrobiłem w trakcie pisania tego postu, ale czeka mnie jeszcze cała reszta i czytanie książki no cóż muszę się jakoś z tym wyrobić co poradzisz. Trzymajcie za mnie kciuki!



No, a ja już lecę. Raczej dużo ciekawych rzeczy w tym poście się nie wydarzyło, ale on był taki bardziej organizacyjny. Kolejne będą fajniejsze.. no przynajmniej tak mi się wydaje.

Paa! :-)

7 komentarzy:

  1. Ciekawy wygląd bloga!
    http://fridayp.blogspot.com/ *ENJOY* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się twój wygląd bloga.. i czekam na to co tu się pojawi... zapewne z wielką chęcią będę to czytać... i życzę powodzenia !!

    http://www.my-tekst.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze , że jesteś prawie jak ja . Tyle , ze ja miałąm poprzednio blogi ale nie sqatysfakcjonowały mnie . Zaczynam od nowa . Jak na początek dobrze startujesz . Ja obserwuje i licze , ze wpdaniesz też do mnie . Powodzenia ! :) orchixn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w blogowaniu :)

    http://xczarnykocurx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia ;) Zapowiada się ciekawie ;D
    mój blog - klik! wpadniesz? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, za każdy oddany komentarz, Seba ♥
~Weryfikacja obrazkowa: Wyłączona.
~Zostawcie link do swojego bloga, chętnie go odwiedzę c: